How to catch a cow

Assignment from Pieter van der Heijden about life in prehistoric times. To catch a cow

Een reactie to “How to catch a cow”

1. Bart Selten

Dit lijkt me een leuke opdracht om met jonge leerlingen uit te voeren! Op een speelse manier leren de leerlingen om te gaan met anachronismen en dergelijke, en ze worden echt gedwongen na te denken over hoe het leven er in de prehistorie uit moet hebben gezien. Op de manier waarop het nu aangeboden is, is de opdracht vrij klein, maar ik denk dat deze leuk kan worden uitgebouwd – als er tijd voor is, zou ik leerlingen vooral de opdracht geven een prehistorisch jachtobject te ontwerpen en dan ook te laten maken.

Ik ga ‘m volgend jaar gebruiken, in MYP2.

Beantwoorden